//Playground
Follow Dashboard
May, it comes~
Friday, May 18, 2012 | 0Superstar (s)!



Hai suma, lama aku tak bersihkan blog aku nih, dah semak pun. Hari ni nak post pa pun xdak idea doh. So, bersempena dgn 16 MEI 2012, aku nak ucapkan SELAMAT HARI GURU for all the teachers in the world.*tepuktangan*. Terima kaseh kpd cikgu-cikgu yg mengajar tanpa mengenal erti penat, letih, tired, exhausted blablabla. Dalam bulan Mei ni jgak, bnyk aktiviti yg telah dijalankan. Already pasted the schedule at my desk. Hee, Semangat MEI. 

Ada lagi bkn hari Guru ja, tpi hari ibu. But, hmpa taw dak depa kata Hari Ibu HARAM disambut. Kenapa? adalah berkaitan dgn smbutan agama lain, tpi you know what, everyday is mother's day. so, celebrate it everyday la. Ada satu lagu nih, suggested by my sister, Ibu by Hadad Alwi ft. Farhan. SUHHWEETT gilaa. Comey oo suara budak tuh. Dngar aa jgn x dengar. Just for you mummy! 

Ada lagi lewwey! Jgn pi lagi. PPT, jgn dilupa. Actually PPT x habis lagi nih. So, knapa masih berblogging ni? Release tension. Hee, Peace (:  Soalan yang menerjah di atas kertas A4 bewarna putih tu agak susah laa, especially KHB-ERT. sbb, aku tak baca sngat. Sila tepuk tangan. Tinggai lagi, Geografi, Bahasa Arab, Sivik, Seni and BI1. Okey, nanti off aku baca la Sivik. Aku taw susah. *PEACE* Bahasa Arab takpa. Senang ja*inversi* 

Anymore event in May? Ada tapi yg tu special. Malas nk riuh lagi kt entry ni. Tangan aku pun dah exhausted. So, izinkan saya mengundur diri. Assalamualaikum.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum & Hello welcome to my official blog once you come here, you are enlighten to follow me :)

Enjoy my Playground :)


Diary; About Site


Spectators;


Let's Talk!



The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : MinMin

Best View at GOOGLE CHROME!