//Playground
Follow Dashboard
Kenapa , Kenapa ????
Friday, February 3, 2012 | 0Superstar (s)!

assalamualaikum-pink Pictures, Images and Photos






Aku marah ni , marah ! Knapa ?
Meh nk cita !










Kenapa kat Aspuri xdak ayaq , xdak letrik !

Cerita dia cam ni ,
Hari Khamis ptg tu , aku bru nk tidoq , tiba2 
GEDEBUM ! *bunyikilat* =='
adoai , aku bru nk tidoq . 
Mula2 tu xpa lagi , kli kedua kot , eletrik xdak !
Masya-Allah , nasib baik time tu aku posa , klau tidak &#*$@* cm tu ja !
sabar ya Yasmin , you're fasting !

Aku ingat , sat ja xdak eletrik . takpa la , nasib baik kt surau ada .
Yg plik aspuri ja black out , aspura dak !
Aku tataw depa jampi apa kt aspura tuh :P
xpa la.

Pi prep ,
Kmi form 2 dorm Lubainah iaitu , aku , Najibah ngn Farihah nk buat la keceriaan dorm .
alang-alang xdak homework tuh , nk buat laa keceriaan , ingatkan dh ada letrik .
Aku lagi panas sebab sorang form 1 nih , xpa la yg tu rahsia :)
Naik-naik dorm , "wei letrik xdak gi !"
adoi ! bikin pnas punya aspuri !
xpa la turun la sat kt bilik study , rmai la kt sna , sbb dpa pun nk buat keceriaan dorm .
Tiba2 AJK suruh pi prep balik .
Ohh maaiii , cegar la nk pi balik !
tadi bukan main semangat nk buat keceriaan , tiba2 .. grrr ~
lemah semangat ~

Balik drpd prep pukul 11 , balik dorm dgn harapan dh ada letrik .
tgk blok E dh ada , "dorm blok F xdak lagi letrik , kak Yasmin"
aku ? menyesal dok dorm blok F , dh dua tahun aku dok blok tu !
adoi ! parah !!!
xpa la , mlam tu aku tidor di bawah kipas yg x bergerak , pintu yg x bertutup , dan tingkap yg terbuka luas ibarat menjemput nyamuk utk beraya di dalam ~
habis tgn aku kna gigit nyamuk wei !
nasib baik mlm tu hujan , klau tidak syok la tidoq mlam tu !

Pagi bgun , ingatkan dh ada letrik , xdak jgak .
Aku takut mandi gelap ! so , aku pi la blok E sbb dgr cita aspuri lama pun xdak air .
tgk2 , xdak air ! haha ! adil laa noh ! 
aku balik dorm , adik dorm aku kata ada air !
nasib baik !
Pastu rmai la mai dorm , sbb nk menikmati air pda pukul 4:50 tu .
lepas mandi , aku tidoq balik ! *jgntiruaksiinidirumah*
azan baru aku bgn , pastu kalut la dok kmas katil !
xdak air ! bagoih gila ! 
xpa laa siap2 , and pegi surau , amik wudhu' kt surau .
pi skolah , baru la boleh bahagia .


Aku dgr cita hari tu rmai x mandi , btoi ka ? BTW , mntak2 la mnggu dpn ada air ngn eletrik !


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum & Hello welcome to my official blog once you come here, you are enlighten to follow me :)

Enjoy my Playground :)


Diary; About Site


Spectators;


Let's Talk!



The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : MinMin

Best View at GOOGLE CHROME!